Wat kan CADVICE Management Consulting zoal voor U doen? Uiteraard biedt een goed gesprek daartoe de beste aanknopingspunten. Om u op ideeŽn te brengen volgen hier alvast wat suggesties:

U als manager een handje helpen bij het onderkennen van zakelijke kansen die de toepassing van informatietechnologie voor uw organisatie zou kunnen creŽren, door middel van workshops, seminars of individuele adviesgesprekken.

De actuele status van IT toepassingen of projecten voor u beoordelen. Desgevraagd het maken van voorstellen tot verbetering.

Ondersteuning bij de behoeftebepaling van gebruikers en organisatie, pakket- of leverancierskeuze, invoering, optimalisatie of uitbesteding van informatietechnologie. Opstellen van Service Level Agreements (SLA's) tussen IT leveranciers en gebruikers.

Fungeren als "sparring-partner" van het management, bijvoorbeeld door het leveren van een "second opinion" over voorliggende plannen van leveranciers of van de eigen organisatie.

Ondersteuning van IT gebruikers en interne IT dienstverleners in de omgang met (leveranciers van) informatietechnologie en/of met elkaar.

Interim- of projectmanagement om te voorzien in een tijdelijke behoefte aan specifieke ervaring, skills of capaciteit. Begeleiding of klankbord voor projectleiding of stuurgroep.

Ondersteuning bij het vinden van partners of het aftasten van mogelijke allianties. Opstellen van partnercontracten.

Bemiddeling in geschillen en verbetering van klant-leverancier relaties.